Rabu, 15 Ogos 2012

M0od CeLebRate HARI RAYA...


Harini....... 15/08/2012..

Member opis sume dah sebok bercakap hal hari raya....
Tapi aku....????
Hm.... MLs la nk pkr sgt....
Bagi aku xde pape pon yg best nk smbut hari raya ni...
Aku rasa, Ramadhan N hari raya...same je mcm hari2 yg lain... cuma suasana sdkit berbeza..
coz sume org kelam kabut... 
Yela...masing2 sebok nk balik uma, blk kampung jumpa mak ayah pe sume..
Aku tak... 
Parents da xde but im still happy coz ade adk brdk N my fiance yg menyayangi ku... 

2 hari lpas... 13/08/2012...
Aku terbaca paper metro hal kedaifan kuarga 18 beranak tu...
AKu ingt aku je yg hidup susah...
Tp lpas aku baca kes dorang...
Lg berat...
Dorang da ade family...
Aku hidup sorang.. 
So...life dorang lg susah nk survive...
Pape pon... 
Mane yang suka menyalahkn takdir2...
insaf2 la... always think positif...
Selalu ingat kn ada org yg lagi susah dr kita...

So...ape2 pon...
saya nk ucapkan selamat menyambut HARI RAYA AIDIL FITRI.. MAAF ZAHIR DAN BATIN 
kepada yang mengenali ayumi eh... ... :-)

2 ulasan:

Unknown berkata...

huhu...bgosla lau taw ada lg yg lbh ssah dr awk...so jgn trlalu mnyalahkan takdir k?;-)

Ayumi Syafiqie berkata...

huhuhu.......
Yola... tahu....